Time flies - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Fleur Bauduin - WaarBenJij.nu Time flies - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Fleur Bauduin - WaarBenJij.nu

Time flies

Blijf op de hoogte en volg Fleur

01 November 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo iedereeeeen,
hier is weer een nieuwe blog :) eerst ga ik jullie even jaloers maken,
de zomer is nu echt begonnen hier!! Iedere dag schijnt de zon en dat betekent dus zo vaak mogelijk naar het strand. Ik heb al gehoord dat het thuis al lekker winter is aan het worden hahaha ik zal ook voor jullie genieten. Hier komt weer de weekbeschrijving:

Vorige week vrijdagavond zijn we naar Club Tiger Tiger geweest, het was ladiesnight dus dat betekende STRIPPERSSS. Het was echt supergrappig om eens te zien, maar toen de strippers weg waren was er niks leuks meer aan de club... Zaterdag zijn we de hele dag naar het strand geweest, beetje geslapen en gechillt daar. 'S avonds gingen we weer naar mijn grootste liefde BELUGA (natuurlijk had ik me daar ook al de hele week opverheugt). We waren met 12 meisjes dus het was een gezellige avond met TE lekkere sushi. Zondag ochtend was het vroeg opstaan, want we gingen winetasten. om 9.00 hadden we de trein naar Stellenbosch en daarna zijn we 20km door de wijngaarden gefietst. WAT EEN HEL! De brochure maakte het allemaal heel leuk en gezellig maar we deden een fietsroute voor gevorderde mountainbikers en we hebben 1 wijnfarm moeten overslaan omdat we anders de trein zouden missen. Bij 2 wijnfarms zijn we zelfs maar 10min geweest omdat we nog zolang moesten fietsen.. Niet echt een groot succes dus maar ik heb genoten van de wijn! Na een "relax" weekendje was het maandag al weer tijd voor school.. Net zoals thuis leef ik hier echt naar de weekenden toe hahaha. Kayleigh en ik hebben ons ingeschreven bij een fitness, het is een ladies only dus geen irritante opgepompte macho's maar gewoon alleen vrouwen. Is echt een supermooie sportschool met sauna,jacuzzi en heel veel sportlessen waar je aan mee kunt doen. Na school zijn we dus meteen een lesje mee gaan doen en dat was zwaar my god ik kon wel merken dat ik 5 weken niks meer aan sporten had gedaan. Maar het voelt wel goed dus we willen 3 of 4 keer per week gaan zodat we niet 25kg zwaarder terugkomen naar huis. Woensdagmiddag hadden we een partycruise op een catamaran. Het waaide best wel hard, maar het was echt superchill om te varen. Er was ook een DJ! Woensdag avond was het weer tijd voor de wekelijkske welcome party!!!!!! Dit keer in Halloween thema.. Kayleigh en ik zijn als verwende krengen gegaan. Het was een superleuke welcome party want iedereen had de moeite gedaan om zich te verkleden en er halloween achtig uit te zien! Nu zit ik met een kleine kater op school, maar ik overleef het allemaal wel:). Helaas zit ik al op de helft van mijn reis.. nog maar 5.5 week en dan vertrek ik weer naar huis! Time flies...

Op de planning deze week staat om zaterdag een auto te huren en dan langs Cape point, Kaap de goede hoop,pinguin strand etc. te gaan! Natuurlijk ga ik niet rijden maar mensen met een rijbewijs haha.

See you in 5.5 weeks! Dikke kus Fleur

  • 01 November 2012 - 13:38

    Clement:

    Hallo lieve pop,
    Vanuit een nat, koud en winderig Friesland heb ik genoten van je warme en zomerse avontuurlijke blog. Heb het wat warmer gekegen!! Groeten en peun van papa.

  • 01 November 2012 - 15:37

    Joyce Bauduin:

    Ha die Fleur,
    Wat moest ik lachen om die opgepompte macho's (die er niet waren gelukkig!) Ben wel benieuwd naar hoe jullie eruit zagen als ''verwende krengen", maar dat staat zeker op de foto. Papa was afgelopen weekend bij Opa en liet mij honderden (beetje overdreven!) foto's zien van jou. Ik was echt onder de indruk van je mooie elegante snoekduik van de brug bij bungy-jumpen.
    Je had het op de catamaran vast niet zo koud als papa op de Friese wateren! Sterkte Clement!
    Gezellig hoor al die verhalen, ik zit op school, tussenuurtje, achter de computer, dus dat is even lekker relaxen met jouw verhalen.
    tot de volgende blog en veel liefs,
    Joyce

  • 02 November 2012 - 08:39

    Tanja:

    Ha lieve Fleur,

    Goeie combi, wijnproeven op de fiets! Klinkt allemaal superleuk, vooral al die feestjes en etentjes. Ik heb nu al medelijden met je, voor als je terugkomt in ons piepkleine, maar toch ook wel gezellige landje in kerstsfeer Geniet er nog maar van!

    X Tanja en de familia

  • 02 November 2012 - 10:58

    Therese En Miguel:

    Dag Fleur,
    Weer een super enthousiast verhaal om te lezen! Heb je wel zin om terug te komen...???
    Hartelijke groeten van ons allen - vanuit waterkoud Nederland,
    Miguel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Fleur

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 7463

Voorgaande reizen:

23 September 2012 - 09 December 2012

Cape Town

Landen bezocht: