Living it up in Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Fleur Bauduin - WaarBenJij.nu Living it up in Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Fleur Bauduin - WaarBenJij.nu

Living it up in Cape Town

Blijf op de hoogte en volg Fleur

15 November 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal,

Hier is weer een nieuwe blog! De weken gaan nu echt supersnel voorbij. Volgens mij moet ik voordat ik het weet alweer naar huis.. Zou hier het liefste nog een paar maandjes langer willen blijven! Maar verheug me er ook wel weer op om iedereen thuis weer te zien :)

De welcome party vorige week want niet zo'n succes op de pirate boat dus zijn we nog maar even naar long street gegaan. Ik heb met Kayleigh barbie girl gekaroaked heel romantisch. Vrijdag hebben we de hele dag op het strand gelegen, was echt super lekker weer! 'S avonds zijn we met Mike en Loek naar Servruga (het zusje van mijn grote liefde Beluga) geweest. De sushi was even lekker maar Beluga blijft toch het leukst. Daarna zijn we naar Longstreet geweest en opstap gegaan. Zaterdag was het weer een perfecte stranddag dus hebben we bedjes gehuurd en de hele dag in de zon gelegen. Echt genieten to the max!! Helaas was ik wel verbrand.. Moet hier echt uitkijken met de zon want die is super sterk. Zaterdagavond ben ik thuis gebleven om even bij te slapen. Zondag lekker uitgeslapen en weer een te chille lunch gehad. Iedere zondagmiddag maakt Rachmat een uitgebreide lunch dus daar verheug ik me altijd super erg op haha. We moest om half 4 op school zijn en toen zijn we met taxi's naar het Grand beach cafe bij de waterfront gegaan. Om 5u begon Goldfish (zoek op youtube Goldfish - hold on op). Het was echt een superleuke en zatte avond!! Het weekend was echt binnen no time weer voorbij en voordat ik het wist was het weer maandag en tijd om naar school te gaan. Woensdagmiddag zijn we weer naar het strand geweest, Camps Bay is hier echt mijn favoriete strand. De wijk doet me een beetje denken aan Knokke en er hangt altijd een superleuke sfeer. 'S avonds zijn we naar Tommy's geweest om de wedstrijd Nederland-Duitsland te kijken. Was wel leuk want het hele cafe zat vol met Nederlanders, de wedstrijd was alleen supersaai, 0-0. Morgenavond gaan we bij active sushi eten, voor 100 rand onbeperkt sushi HEAVEN!!!!! Zaterdag gaan we wijnproeven poging 2 doen. Dit keer zonder fietsen, dus dat word hopelijk beter dan vorige keer.

Dit was het weer voor deze week! Tot over 3 weken allemaal,

Dikke kus Fleur

  • 15 November 2012 - 20:53

    Clement:

    Hi pop, het leven is toch maar erg zwaar voor jou!
    Al die strand- en sushi "avonturen" tjonge tjonge maar zoals zovaak gezegd: Enjoy, Enjoy the good life in Capetown!!! Succes op school!! Dikke kus van papa, mama en Renee.

  • 15 November 2012 - 21:13

    Philippe:

    Hi Fleur,

    Heb Even niet kunnen reageren op je vorige zuid afrikaanse verhalen maar we gaan
    nu weer met je meeleven hoewel volgens je verhalen dat niet echt super nodig.

    Hebben jullie al de Tafelberg kunnen bezoeken of kwam de laaghangende mist nu
    van de wijnproeverijen, mocht het lukken een foto vanaf de top, zonder jump, vind
    super leuk.

    Geliukkig hebben jullie een leuke voetbal wedstrijd kunnen volgen zonder de aanwezigheid van
    te veel Duitse vrienden.

    Mij laatste reactie op je blog was over een nieuwe relatie in Cape Town maar de baas van het
    Engelse bedrijf aldaar is toch een gozer uit Duitsland.

    Maak van de laatste weken nog een spektakel en hoor je verhalen graag bij de Welcomes
    Party in Maastricht.

    Groet,

    Diana en Philippe.









  • 15 November 2012 - 21:13

    Philippe:

    Hi Fleur,

    Heb Even niet kunnen reageren op je vorige zuid afrikaanse verhalen maar we gaan
    nu weer met je meeleven hoewel volgens je verhalen dat niet echt super nodig.

    Hebben jullie al de Tafelberg kunnen bezoeken of kwam de laaghangende mist nu
    van de wijnproeverijen, mocht het lukken een foto vanaf de top, zonder jump, vind
    super leuk.

    Geliukkig hebben jullie een leuke voetbal wedstrijd kunnen volgen zonder de aanwezigheid van
    te veel Duitse vrienden.

    Mij laatste reactie op je blog was over een nieuwe relatie in Cape Town maar de baas van het
    Engelse bedrijf aldaar is toch een gozer uit Duitsland.

    Maak van de laatste weken nog een spektakel en hoor je verhalen graag bij de Welcomes
    Party in Maastricht.

    Groet,

    Diana en Philippe.








Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Fleur

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 7459

Voorgaande reizen:

23 September 2012 - 09 December 2012

Cape Town

Landen bezocht: