Laatste maand alweer :( - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Fleur Bauduin - WaarBenJij.nu Laatste maand alweer :( - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Fleur Bauduin - WaarBenJij.nu

Laatste maand alweer :(

Blijf op de hoogte en volg Fleur

08 November 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hello everybody!!!!

Vandaag nog maar een maandje te gaan... Volgende maand zit ik weer in het koude Nederland helaas. Het is hier zo leuk tijd gaat echt te snel! Vorige week vrijdag ben ik na school met Kayleigh naar Cliffton 3 gegaan, echt een te mooi strand. Net een paradijsje! 'S avonds zijn we naar Hout Bay Market geweest ongeveer 20min rijden. Is ook net zo'n soort etensmarktje als de Old Biscuit Mill maar dan veel groter (dus meer keus) en gezelliger. Zaterdag was het tijd voor wat toeristische activiteiten, samen met Fleur Anouk en Kayleigh hebben we een auto gehuurt en zijn we langs de kust naar een paar plaatsen geweest. De eerste stop was bij Hout Bay Market (alweer) om daar even te ontbijten. In de haven zijn superveel zeehonden en voor 20 rand mocht ik eentje vis voeren en aaien, zooooo schattig was dat! Daarna zijn we langs de kust doorgereden naar Simons Town, daar heb je Boulders beach met de pinguins. Echt super raar om pinguins op een strand te zien en niet in de sneeuw. De volgende stop was Cape point en kaap de goede hoop. Om bij Cape point te komen moest je eerst 600m naar boven lopen een lekkere workout dus.. Maar het uitzicht was echt supermooi! Kaap de goede hoop was eigenlijk alleen maar het bord om een foto te maken en that's it.. Wel leuk dus! 'S avonds hebben we wat gegeten in Fish town (als ik me de naam goed herriner) daarna zijn we teruggereden naar Kaapstad en hebben we nog iets gedronken. Zondag zijn we even over Green Market Square gelopen (marktje met allemaal Afrikaanse dingen en souvenirtjes) en daarna weer terug naar huis. Hele dag films gekeken in bed een chille lazy day dus! Helaas was het weekend binnen no time alweer voorbij en maandag was het weer schooltijd wat een feest. Dinsdag ben ik na school met Kayleigh gaan sporten, jaja we hebben ons aangemeld voor de sportschool! 'S avonds hebben we met wat meisjes nog iets gedronken in Asoka een superleuke cocktailbar/restaurant.Woensdag zijn we na school weer gaan sporten en daarna de hele middag gechillt in de jacuzzi en sauna :). Vandaag was HELdag op school les van half 9 tot 16.20 en dan ook nog 30 graden buiten.. Niet zo fijn dus! Vanavond is de welcome party deze week op een pirate boat ben benieuwd.
Zondag gaan we naar een concert van Goldfish echt superleuk.
Zooooo dit was het weer!

Tot de volgende keer
Kus Fleur

• 08 November 2012 - 19:21

Magictwin:

zo te zien heb je het super naar je zin
    geniet er nog van, stiekem ben ik blij dat het nog een maandje is
    toedels
    xxxx

• 08 November 2012 - 19:30

Clement:

Hallo lieve schat,
    Kun je niet wat van die graden onze kant op laten komen, moet lukken!!
    Geniet voor de volle 100 procent is het enige wat wij je kunnen toewensen!
    Zet je beste beentje voor en op na het diploma! Dikke kus van ons 3-en oet Mestreech. Papa.

• 09 November 2012 - 11:24

Oma :

hoi Fleur,
    Nog maar een maandje.... zielig hoor. Zal wennen worden, maar ja hier hoef je nog niet naar school, ook leuk toch?
    Ik zal in ieder geval wel blij zijn als je weer ins ons kikkerlandje bent en ik ben vast niet de enige!
    Geniet nog maar flink deze laatste maand.
    Kus, oma

• 11 November 2012 - 12:06

Joyce Bauduin:

Hoi Fleur,
    Sportief hoor, die klim en de sportschool, je tante heeft al moeite om een blokje om te rennen! Wat heerlijk die zon, dat maakt alles zoveel vrolijker, dat wordt wel even wennen voor je als je terugbent.
    Spreek je ook al wat Suid-Afrikaans? Dat vind ik zo'n grappige taal.
    Veel succes met school en veel plezier nog in dit wonderschone land waar ik nu toch wel heel nieuwsgierig naar word!
    liefs, Joyce